Kızlar artık o kadar yorgun ve uykusuzum ki tabi bu bi bahane değil ama bebegumi besiginden alıp yanima koydugumu hatırlamıyorum bile emzirmisim demekki küt sesine uyandım dönerek yere halıya düşmüş yataktan nasıl fırlayıp aldım bilmiyorum çok ağladı sonra sakinleşti emzirdim hareketleri normaldi görünürde bi şeyi yok gibi uyutmayın diyolar biliyorum ama gece uykusundaydi suan tutamadm daha fazla suan uyuyor ne yapacagm ne olabilir kendimi çok suçlu hissediyorum vicdan azabı çekiyorum ya bisey olursa diye bakamıyorum ben bi bebege bile diye kendimi yedim
5 ay 20 günlük bu arada