Kızlar şimdiden hakkınızı helal edin biraz uzun yazacağım. Bunu da ağlayarak yazıyorum artık dayanacak gücüm ya da düşünecek 1 damla mantık kalmadı bende.
Haziran 2 itibariyle gece uykuya her zaman ki gibi dalıyor ama 1 saat sonra kalkıp kendini sabah 5 6ya kadar sallattırıyo benim oğlum. 1 hafta 10 gün dayandım bu dönemde memede uyuyodu tabi. 10 günün sonunda ben hastalandım. Güç gitti tabi günü 2 saatlik uykuyla bitirince. Neyse o arada esimin teyzesi doktor kendisine söyledim zaditen damla verebilirsin 1 hafta ver dedi verdim birde memeyi bıraktık hiç sorunsuz ama güzel uyudu o ara tam 1 hafta doldu tatile çıktık tam 1 ay boyunca evde değildik. 1 ay her gece kendi uyumak istedi gece neredeyse hiç kalkmadı ya da 1 kere kalktı. Eve döndük ilk gece itibariyle tekrar aynı sorunlar olmaya başladı gece uyanır sallanmak ister asla yanına yatırmaz. Neyse o da öyle 1 hafta gitti 1 hafta sonra yine damla başladım çünkü inanin dayanılacak gibi bir durum değil 24 saatin sadece 2 saatini uyuduğunuzu düşünün (kötü anne yaftalamasını asla kabul etmiyorum ben dinlenmediğim zaman ona faydalı olamıyorum aksine sinirim geriliyor bağırıp çağırıyorum bütün gün) neyse damlayı verdim 1 hafta sorunsuz uyudu sonra ki hafta kestim şöyle böyle uyudu uyandı falan sonra ki hafta gayet düzene girdi derken el ayak hastalığı oldu bu sefer aynı damlayı doktoru yazdı 10 gün kullanilacak dedi. Kullandık damla bitti bittiği gün anneme gittim 1 hafta kaldım. O 1 hafta boyunca çıt sese uyanan çocuk gayet rahat uyudu orada 1 kere uyanmadı bile bildiğiniz şov yaptı yani. Pazar günü eve döndüm ve 2 gecedir yine sabaha kadar ayağımda sallıyorum gündüz uyumak istemiyor. Anlamadığım neden başka bir yerde sorun çıkarmıyor da evde böyle. Fikirlerinizi almak istiyorum. Odasında bir şeyden korkmuş olabilir desem bütün gün severek odada vakit geçiriyoruz, bizimle alakalı hiçbir sorun yok ondan eminim, sıcak desem altta incecik bir esofman üstü kısa kollu odası 25 derece havadar gayet ense soğuk değil ısısı gayet iyi. Yatağında yatmak istemiyor diye düşünüp yer yatağı yapıyorum onda da aynı sorunu yaşıyorum. Artık aklım yetmiyor benim evde bir şey mi var diye düşünüp 1 hafta boyunca süpürgelik iclerine varana kadar her yeri döktüm baktım yok. Haftaya yatağını değiştir