Nazlinci benimki uyuyor ama 2 saatte bi acıktığı için uyanıp ağlıyor bende 2 saat için yatmayayım diyorum çünkü uyu uyan uyu uyan yaptıkça da sersem oluyorum… özellikle saat sabah 5 civarı uyuyup uyanırsam çok çok zorlanıyorum o yüzden 5’ten sonra uyuyorum yine 2 saatte bi uyanıyorum tabi öyle yada böyle yapcak bişey yok😄 2 saat 2 saat derken 5’ten sonrada öğlene kadar uyuyorum