Ecrin_60 3aylik bebeğimin kulakları intaplanmis ve çok huysuzdu acile götürdük antibiyotik damla verdi başına gelen varmı başına gelen varsa ne yaptiniz
Tatlisannee Ecrin_60 evet biz de mikostatin kullanmıştık geçiyor hiç canınızı sıkmayın.iki kulağı da mı iltihaplı
Mrybtl Yakamos teramicin nasıl yazılıyor bilmiyorum bir de fujıthalmıc kullanmıştık iki defa oldu kızımda hemen geçiriyor
Ecrin_60 Tatlisannee damla iyi geldi şükür evet iki kulağında solda daha çok var dedi doktor şükür iyi
Ecrin_60 Nazlinci ya bianda oldu koparacak gibi cekistiriyodu ağlama huysuzluk iştahsızlık uyumuyoduda öyle anladım kulağıyla oynayinca
Ecrin_60 Mrybtl şükür benimkide rahatladı kulakları hemen fayda eti ama şimdide gaz ve kaka sorunu var fitil surp yazdı ama fitili verince çok ıkiniyor ve çıkarıyor geri
Ecrin_60 Dün bekledim kimse yazmayınca çıkmıştım k.b bakmayın canlar anca yeni girdim tesekur ederim hepinize