Kader01 yeterince emdiği sürece su vermene gerek yok.kıca temmuz sıcağında bile su vermedim, çünkü çok emziriyordum.Yeterince emerse vücut susuz klamıyor,o yüzden suya ihtiyacı hiç olmuyor bebeğin.kilo alımımızda süperdi o zamanlar maşallah bize😇 sırf anne sütü alan bebekler, 1 yaşına kadar su içmeyi istemeyebiliyorşar, anne sütünü sürekli aldıkları için