Betul-08 Kızlar geceleri emzirince bebekler uyuyakalıyor ya gazını nasıl çıkarıyorsunuz ya 10 dk uğraşıyorum yok uyuşa bile gazı çıkar mı anlamadım ben çıkarmadan yatırsam ne olur
Cemrisko14 Betul-08 bazen çıkıyor bazen çıkmıyor şimdi yatırdım çıkmadı gazı omzum uyuştu artık yine yok. Bağırsaklara inince rahatsız ediyor ağlıyor
Cirkinfasulyeninannesi Betul-08 Bebek derin uyuyorsa gazı çıkarıcam diye uykusunu kaçırıyoruz genelde. Benimki mamayla besleniyordu daha gazlıydı ama kafası düşmüş uyuyorsa ben gaz çıkarmakla uğraşıp uyandırmıyordum açıkçası. Zaten çok rahatsız edecek derecedeyse uyuyamaz da
Akalinbetul_8 Betul-08 cıkıyo canım bazen hatta gece altını değiştiriyodum baktım altdan cıkardı ama ben muhakkak kımyonlu uçsu ıcıyorum 27?gunluk