Caansell kullandım canım çok iyi bir firma hatta ürün müdürü ile görüştüm ilaç firmasinj arayarak dişlerde boya kesinlikle yapmiyor ve tamamen doğal ve organik 05 ml kullanılıyor damla seklinde değil ve kullanım ömrü 1 ay bir ayı geçtikten sonra kesinlile kullanılmamalı tamamen doğal ve içerisinde katkı maddesi olmadığı için bozulur dedi ve sadece eczaneler de satışı var trendyolda falan bn daha uyguna görmüştüm ama bizim satışımız değil orjinal değildir dedi internette eczaneye göre daha uygun çünkü