Mehy normal zamanda akan süt için göğüs kalkanları var slikon onun içinde biriktirip saklayabılırsınız, veya içirebilirsiniz. ben öyle yapıyordum. Sudyenın içinde o kapağı takıyordum göğüs ucuma, hem yara olmayı engelliyordu kumaşa deyipte, hemde süt onda birikiyordu. emzirirken diğer taraftan akan sütü de manuel pompaya biriktirip buzdolabında süt poşetiyle saklayın ıstersenız ileride ihtiyacınız olabılır benımde öyleydi. Sonra terbiye olunca o sütleri çok aradım. Şuan anca içtiği kadarını çıkartabılıyorum sağıp bırakamıyorum. Sağıp bırakabılsem çocuğu bir iki saat anneme falan bırakıcam ama maalesef. O sütleri bugun arıyorum. İlklerde hep döktüm:(