ipek_dfn22 öncelikle lütfen sakin olun. Lütfen. İlk iki haftamı hatırlıyorum da kabus gibiydi, keşke biri bana bu panik hallerimin ve endişemin geçeceğini söyleseydi. Şu an 2.5 aylık oldu yavrum ve yeni yeni mamayı azaltmaya başladık. Tek sebebi benim de süt arttırmak için deli gibi her yolu denememmiş. Ne zaman ki mamayı kabullendim ve endişemi azalttım o saman sütümün arttığını gördüm. Yavrumu besledikten sonra mamayı istememesi gibi bir mutluluk yok şimdi benim için. Halbuki mama ile beslenmede ne var? O şekilde de doyuyor, mutlu oluyor, kilo alıyor, büyüyor. lütfen kendinize yüklenmeyin, sütünüzün az olması da normal hatta hiç gelmemesi de. Şu dönemde bebeğe faydalı olmayı gerçekten istiyorsanız psikolojinizi sağlam, moralinizi yüksek tutun. Keşke yanınızda olup gözlerinize bakıp konuşabilsem. Sizin iyi olmanız kafanıza takılan bütün sorunları bir bir çözecek…. Yaşadığınız ve 40ı çıkana kadar yaşayacağınız bütün zorluklar ise GEÇECEK…