Senemkscu Amerikan pediatri akademisi mama da içse,meme de emse ilk 6 ay sadece anne sütü veya mama verin diyorlar.onun haricinde başka birşey vermeyin diyorlar.Gerisi size kalmış bir durum.ben sadece mam verseydim,au vermezdim,benlim bi durum olmuş olsaydı yani.çünkü su da çok fazla mikroorganizma var, mama sularını bile çok iyi kaynatmanız gerekiyor.