Metearasmom Liya_14 benimki 4900du 2800 dogdu erkek. Buraya yazmayin eger dusuk kilodaysa bosuna uzeceksiniz kendinizi
Liya_14 Metearasmom yok canım üzülmek degılde meraktan yanı aynımı dıye tabı her cocuk aynı degıldır sağlıklı olsunlarda
Esr89Els71 Betul-08 canm kilosu fena değilki bazı bebekler biraz fazla alır onlarda kusmadıklarından kaynaklanıyor diye biliyorum ama kilosu fena değil yani benm arkadaşımın oğlu 4 aylıktı 8 kiloydu