Rabia03- Kızlar bebeğim 2 aylık asi olacak Çarşamba günü. Ateş yapar mı ve aşıya gitmeden önce calpol içirip öyle gidin diyor etrafimdakiler sorun olur mu ve ne kadar vermeliyim
Fenty Rabia03- Ateş çıkmadan ateş düşürücü verilir mi diye mantıken bakarsak verilmemesi gerektiğini anlarız ateş düşürücü ateş çıktığı zaman bu da 38 üzeri ateşlerde. Çıkmayabilir boşuna vermiş olursunuz.
3bebe1ana Rabia03- doktorumuz aşıya gelmeden yarım saat öncesi 1 çay kaşığı calpol içirebilirsin demeişti 2 bebeğimdede öyle yaptım ki her aşıya gittiğimdede yaptım daha sonra bir sorun olmuyor yani
brnglnr Rabia03- vermeyin tabiki. Belki ateşi olmayacak niye küçücük bebeğe ilaç veresiniz ki. Aşıdan sonra ateş huysuzluk olursa verirsiniz soğuk uygulama yaparsınız aynı zamanda hemen düşer zaten