Browni 20 aylıkken bıraktırdım. Öncesinde her emdiğinde konuştum 1 hafta falan sürdü psikolojik olarak hazırlamam. “Sen büyüdün artık memeye ihtiyacın yok annecim” gibi şeyler söyledim. Sonra ilk gündüz uykularında bıraktırdım zorlamadı. 5-6 gün sonra gece uykularından önce bıraktırdım yine konuşarak sadece. “Sen abla oldun, x dayının bebeği (kuzenimin 2 aylık bebeğini görmüştü) emiyo çünkü o bebek sen onun ablasısın, x abin de emmiyo x ablan da emmiyo (kuzenlerinden örnek verdim) , artık sana marketten süt alıcaz bizim gibi içeceksin” gibi cümlelerle anlattım hep. Sadece 1 gece biraz zorladı sonra tamamen alıştı😊
Bu arada 18 aylıkken denemiştim sabır taşı da sürdüm sirke de çünkü iyice bağımlıydı ama sirkeyi yaladı yine de emdi😂 hazır değilmiş o zaman demek ki😊