Geçmiş olsun neyiniz vardı 🌸
kahveseftali açken uyumuyor asla tam doymadığında da uyumadığını fark ettim. Tokken saatlerce derin uyku uyuyor
Ben de emzirdiğimde genelde uyumazdı mamayla uyurdu anne sütü pek uyutmuyor gibi mama daha etkili oluyor tabi yine de her bebek farklıdır ben doğduğundan beri uyuyorum mesela o da hep uyuyor.. emmeyi de pek sevmiyor sağıp veriyorum genelde sağmayı deneriz mi mesela o şekilde 120 ml e kadar içiyor 2 aylığız
Kime ne acaba? Ben mamayı hatta kendi sütümden daha çok güvenerek veriyorum sütümü artırınca kilo alımı azaldı mesela önce mama ağırlıklı gidiyorduk kilosu iyiydi ilk aylarda kilo alımı daha çok önemli oluyor kimseye kulak asmayın sağlıklı olsunda ne içtiğinin de önemi yok
Sum0377 değil mama başka biiey verin emer ve emmek ister.
Benimki hiç emmek istemiyor kırk takla atarak 2 ay anca emdi o da zar zor silikon uçla emziriyorum onu bile biberondan ayırt ediyor istemiyor halbuki ikisi de plastik nasıl anlıyor şaşırıyorum ben de o sevmeyince tam soğudum meme görünce direkt ağlıyor hatta biberon veriyorum önce ağzıyla bi yokluyor meme mi biberon mu diye enteresan bu kadar da ayırt edebiliyor emzirmeyi hiç sevemedim sağıp veriyorum
Aslında uyku da şans işi gibi biraz teyzem hep mamayla büyüttü hiç uyumuyordu çocuklar neler çekti..