Benim çocuğum da atopik dermatit var bende çok araştırdım.. Sonra burda Bi arkadaş ankarada barış eczanesi den bahsetti.. Eczane kendisi Bi karışım yapıyor bunu sabah akşam sürmemi istedi.. Oğlumun bacak ve kollarında birde yüzünde vardı.. Çok ince Bi şekilde sürüyorsun hemen gitti çıktıkça lüzum hali kullanıyorum hala oğlum kaşınmadan geçmiş oluyor öneririm