Oglusm Kızlar geçen ay regl olmadan önce ella hap icmistim sonra adet oldum 11 ağustosta 16sında bitti bu ayda eylülün 7sinde olmam gerekiyordu takvim öyle gözüküyor ama hala olmadım geçen ay hap ictim diye olabilirmi düzensizlik yaparmı korkuyorum🥺
MelisaGoktugMommy Oglusm haplar genelde dengeyi bozuyor ama canim sonucta bi olasilik olma sansida var test yapman gerekiyor kafanda soru isareti kalmamasi icin
balkizimbebegim Oglusm bu ay genel bi gecikme oldu galiba çoğu kişide mevsim geçişinden olabilir, 14gün gecikti benim artık delirmek üzereydim dr a randevu aldım bugüne dra gidicektim ki sabah oldum şükür😍 darısı size inşallah
Oglusm MelisaGoktugMommy Geçen ay ertesi gün hapını icince regl oldum bu ayda gecikti 6 gün acaba diyorum haptanmı oldu böyle ama yarın test yaparım en iyisi
Denizklndr Benim de bu ay dengem şaştı 10 gün oldu yok yani psikolojimi bozdu olmadı test yaptım negatif eşimde yok yani yanımda çok aşırı kafama takiyorum
HilalAkysn Denizklndr aynı durumdayız 10 günden fazla oldu hatta test yaptım tekrar bugün negatif ama neden olmadım hala şaşkınım. Kadın doğum doktoruna randevu alıp gideceğim heralde öyle gözüküyor