Kahkaha eğer özel okul değilse devlet okullarının böyle bir hakkı uygulaması yok, farkederseniz sizden alınan paralara bağış makbuzu keserler çünkü şikayet edemeyin diye, birşey söylediğinizde de işte okula devlet sadece bir hademe veriyor yetmiyor, okula yapılan ödeme yetmiyor gibi cevaplar alırsınız yetkiliden, öyle bir zorunluluğunuz yok vermeyin.