Hicranaysima Merhaba! Arkadaşlar 3.5 ay önce normal doğum yaptım.Doğumdan 1 hafta sonra bütün dikişlerim açıldı.1 hafta antibiyotik iğne ve hap kullandim 1 cm lik açiklık dışinda hepsi kapanmıştı.yaklasik 3 ay dirda ara ara fitil ve antibiyotik tedavisi almama ragmen son yarim cm acikligim kapanmadi.Cuma günü tekrar dikis atildi malesef biraz once pansuman yaparken onun acildigini gördum.Başina boyle birsey gelen oldu mu?🙄 çarsamba haztaneye gidebilirim ancak...
sally Hicranaysima galiba bende aynı durumdayım bi an önce dr a gitmem lazım ama korkuyorum yine dikiş olacak die. Uyuşturuyolar mı dikerken?
Hicranaysima Efenin_annesi 1 dikisim vardi o da acildi suan dikis yok bildigin aciklik var işe yarar mi?
Hulya_ebrar İlk defa duydum alt dikiş açılır mı bunu yapan doktorda mi hata yoksa yapı ile alakalı mi bende normal doğum yaptm böyle bı durum yasamdm bunu doktor mu tespit etti
Hicranaysima Hulya_ebrar evet ilk dogum yaptigim hastanede ilac tedavisi aldim hepsi kapandi 1 cm aciklik kaldi.Sonra baska hastaneye gittim tekrar dikis atildi yine acildi 😏
Hicranaysima sally benim hepsi acilmisti antibiyotik igne verdiler kapanmisti hemen dikiş atilmadi yuksek ihtimalle sanada tedavi verirler takip yapilir kapanmazsa dikilir.Uyusturuyolar oyle cok zor bir islem degil