Annecik34 oğlum 3 yaş 2 aylık kızım 8 buçuk aylık, çok zor oluyor bazen, meğer tek çocuk rahatlıkmış,yanlız kalmasın diye ikinciyi yaptım ama ,tek başına bakıyorum ikisine de ,eşim sabah 9 akşam 12 veya 1 de geliyor izin falan da yok 🙁Allah hepimizin yardımcısı olsun