9 aylık bebeğim emekliyor evet ama sevmiyor emeklemeyi daha çok yürümeye meyilli. Örümceğe çok biniyor ondan mı ya da cidden yürümesine destek olmalı mıyım? Yani bu aydaki bir bebeğin yürüme egzersizleri yapması doğru mu sizce? Kollarından tutturup yürümeyi çok seviyor ama örümcek sevgisi mi yoksa yürümek istiyor mu ayırt edemedim….
Dipnot: örümceğe neden bindiriyorsuncu ennn anne kendileri sananlar lütfen yorum yapmasın :)