Fakir 770 kullanıyorum son çıkanı çok memnunum çekim gücü çok yüksek 4000 o yüzden aldım mopu da kendi silmem gibi olmuyor tabi ama üç güne bir kendim siliyorum bir güzel her gün de robotu çalıştırıyorum öyle götürüyor beni oğlum da emekliyor zaten robot şart bebekli eve 🌺