Bizden de 3 kez alınmıştı , ama tam olarak hangi hastalıktan şüphelenildiği için söylememişti hemşire , telaş yapmayın genelde yanlış çıkıyo cihazlardan dolayı o yüzden tekrar topuk kanı alıcaz demişti. 1 hafta 10 güne sağlık bakanlığından aranmazsan sonuçlar temizdir demişti , çok şükür aranmadık. Ebeye de sorduğumda temiz gelmiş sonuçlar demişti anca öyle içimiz rahatlamıştı , korkunu anlayabiliyorum ama çoğu zaman cihazlar hatalı sonuç verebiliyormuş , sizinde temiz gelicek inşallah içini ferah tut ve emzirmeye devam et sütün etkilenmesin güzel anne ❤️🙏🏼