6 aylık bebeğim ne ayağımda sallanmak istiyor ne emerek uyuyor. Gündüz bi şekil uyuyor bazen iyice uykusuna yenik düşünce sallıyorum nadiren de yanına uzanıp bi emip bi ellerimle oynuyor uyuyor. Ayağıma alınca belini kaldırıyor dönüyor sinirleniyor cok uykusu olunca bile. Ama gece uykusuuu 2 saat uyutmaya çalıştım en sonunda kundakla salladık. Emziriyorum sallıyorum yanına yatıyorum sürekli miz miz dönüp sürünüp gidiyor ellemiyorum kafasını koyuyor ağlıyor gözlerini ovuyor. Daha kolay nasıl geçer ya önerileriniz varmi ?