3 ay önce epidural sezeryan ile doğum yaptım şimdiye kadar hiç bir şikayetim olmadı fakat 1 2 haftadır gece tam uyuyacağım inanılmaz çişim gelmiş gibi hissediyorum ama gidiyorum çok çok az yapıyorum yani ama hissettiğim çok çok fazlaymış gibi neden sizce sebebi ne olabilir