Ayb7kemmm bizim kuvözde 3 saatte bir besleniyordu. Bana da 3 saati geçirmeyeceksin demişlerdi ilk bir ay gece dahil. Daha sonra doktorumuz gece sen uyandırma ne zaman uyanırsa o zaman emzir dedi. Gün içinde de 2-3 saatte bir emzirdim genelde. Kuvözdeyken benim de solu tutuyor sağı tutamıyordu. Çok rahat bir ortam değildi tabi çok terliyordum stres oluyordum yeni annelik. Eve gelince aynı gün sağı da tutturabilmiştim rahat ortamda sorun olmadı. Sağlıcakla kavuşursunuz inşallah