Hafsaninannesi Merhaba sevgili annişler, Sizden diş tedavisi hakkinda bilgi edinmek istiyorum.. emzirirken kanal tedavisi, dolgu vs yaptirdinizmi? Ve bu tedavilerden sonra hemen emzirdinizmi? Teşekkürler şimdiden annişler 🌷
Nereidd Hafsaninannesi anestezik madde süte geçiyor, o yüzden öncesinde sağmak, ve işlemden de bir 3 saat sonra emzirmek öneriliyor. Geçmiş olsun ☺️
Funda134 Ben röntgen çektirdim ve emzirdim kurşun önlük giyip çektiler anestezi de alıcam çok hafif sorun yok dediler