Omurbebek bizim 4 diş birden çıktığı için biraz daha uzun ve zorlu olmuş olabilir. Dis çıkınca rahatlıyorlar atak o kadar sürmüyordur bence. Gündüz uykuları 10 20 dakikaydi bizim, gece uykusuna geçmesi için 2 saat ugrasiyordum çok şükür onlar bitti uyku düzene girdi biraz. Şimdi de sürekli yürüme isteği ve pacama yapışma durumu var,bensiz durmuyor bir yerde ( ayrılık kaygısıymis bu da sanırım)