Fneva Merhaba hanımlar 🌸 Balık yağına kaçıncı ayda başladınız ve miktar olarak ne kadar veriyorsunuz acaba.
yms Fneva bn doum yaptıgımda verdı doktorum ama kullanmadm valla iğrenc bısey cocuk kusuo onu yıınce bıraktm gayette ıyı gelısımı hamıleyknde o kadar vıtamn alıyoruz yeter bnce. bn sadece D3 vıtamını kullanıyorm o kadar
DenizRuya Fneva 1.yaş kontrolünde başlattı kızımın doktoru şurubun içinde ki ölçekle 1 tane veriyorum
Hanteyy Fneva esas yazın içmesi daha iyi zira balık mevsimi olmadığından gerekli omega 3 ilaç takviye kaynaklı şuruplardan daha kolay alınıyor.
DenizRuya Fneva 3 hafta oldu başlayalı yani bi sakınca olsa şimdi vermezdi kullansın diye ama sormadım şimdi bende merak ettim :)