Ayaz20 ben de azaltarak bırakmak istiyorum ama çevremdekiler de bir anda kes diyolar. Çok aklım karışıyor haliyle. Şu an 2-3 gündür sadece öğlen uyuturken, sabah ilk uyanınca gece uyuturken ve uyurken uyanırsa emziriyorum. Onun dışında gündüz her istediğinde vermiyorum bi şekilde oyalıyorum. Bir müddet böyle devam edeyim diye düşündüm ama süreci çok uzatmak istemiyorum kış gelmeden bitsin istiyorum. Bugün öğle uykusuna emzirmeden geçiş yapmak istedim ama çok ağladı kabul etmedi diğer türlüsünü ve mecbur emzirdim. Sanki hiç emmeden uyumayacakmış gibi düşünüyorum bu beni çok korkutuyor…