isimsiz___ AngelMotherr bence krep yap içine Nutella tarzı bişey sür markası önemli değil de aklıma o geldi diye onu dedim. Bir de muz koy içine varya offf diyorum 😀
AngelMotherr saksidegilim yapıyorum şimdi çok güzel oldu ahahahahha nasıl mutlu oldum teşekkürler ederim 🤣🥰
AngelMotherr isimsiz___ 🤭 bugün a.101den torku aldım 900 grm 53 verdim baya iyi fiyatı yakınlarında varsa bak derim kuzum 🤤
AngelMotherr saksidegilim benim ki puf puf olmadı ya neden acaba herseyi bire bir uyguladım itina ile
Eminos Bende fellah kofte yapiyorum koz patlican salatasi bide kek yapayim bari kizkardesim gelecek pankek postuna yazasim geldi
AngelMotherr Eminos kız hahahah yap yap sonuçta pankek var 🤣 fellak merak ediyorum ya Gaziantepliler çok güzel yapıyormuş