Safiss Selam kızlar. İki ay önce sezaryenle kızımı dünyaya getirdim. Bazıları sezaryenden sonra altı ay regl olmayabilirsin falan dedi. Bugün afedersiniz aşırı katı akıntım var ve rengi koyu hafif kanlı gibi anlam veremedim başına gelen fikri olan varmı
Busrazeyn Safiss bende sezeryanla dogum yapali 5 ay oldu 3 ay sonunda tam adet oldum o 3 ay icerisinde her ay ayni tarihte birgun kan geldi daha gelmedi 3 ayin sonunda tam adet oldum belki aizonkide adet kanmasi olabilir canim