Huma_kus34 Okadar iyi yumoşlar alıyorum ama kokmuyo sokaktan geçerken asılan çamaşırların kokusu buram buram kokan çamaşırların tekniklerine acaba benimkiler kokmuyo siz ne kullanıyorsunuz kızlar ben bu safer bu yeni çıkan kırmızı yumoş markalı yumoş aldım hadi bismıllah
Pol34 Huma_kus34 makineden makineye değişiyor sanırım bu. Son 18 dakika galiba makine yumuşatıcıyı alması gerekiyormuş ama bazı makineler yıkamaya başlar başlamaz aldığı için koku çamaşırda kalmıyor
denizyildizi__ Huma_kus34 benimkilerde öyle buram buram kokmuyor ya , hatta konsantre alıp bile denedim bana mısın demedi ama kayınvalidem kullanır aynısını onda çok güzel kokar , makinelerde var galiba
The_Ana Huma_kus34 vernel konsantre aldm ben dolabımın üstünde hurçlar var onları yıkamıştım 1 ay sonra baktım hala kokuyor eşimin de iş montu hala kokuyor Bi daha bununla yıkama demişti sjsjdj bide makinem durulamaya yakın atcan yumuşatıcıyı ve makineni temizle kuzum 3 ayda bir falan
RedFlower_ Pol34 benimde öyle deterjan ve yumuşatıcı hemen alıyor ne güzel yıkıyor nede güzel kokuyor Samsung makinamda
AngelMotherr Huma_kus34 benim makina arcelik ve mis gibi kokuyor evde farklı faklı yumuşatıcı var peros,viking,yumospembe,yumoslilyum,vernel,🤣
Irmakefe Huma_kus34 canım benimde makinam yeni yeni makinalarda aşama aşama ekranda yazıyo ya yumuşatıcı yazdığı an hemen yumosu koyuyorum ohh miss bide bu arada yumoş hanimeliyi önermeden geçemicem
polattbebekk Huma_kus34 servisler de konsantre yumuşatıcı kullanın diyolar onlar daha kalıcıymış ilk defa duymuştum. Ben kırmızı Bingo kullanıyorum ve yarım kapaktan bile az döküyorum ona rağmen çok kokuyor benim çamaşırlarım. Bence makine kaynaklı bide parfüm etkisine bağlı
Nilunas Huma_kus34 bendr bi beceremedim şu işi çamaşırlar annemde de yumoş kokmazdı kendi evimde kokmuyor makine ile alakalı sanırım
Tortilla_ Huma_kus34 Benim makina dandik 😂 İlk çalışırken koyarsam koku falan olmuyor. Deterjan İLE birlikte alıyor 🥲 Ben 2. Durulama yaparken koyuyorum. Buram buram kokuyo. Hele yumoşun koyu pembe bi yumuşatıcısı var ayyyy evin içi Çiçek bahçesi sanki 😍
denizyildizi__ Tortilla_ ikinci durulama yaptığını nasıl anlıcaz programlarda , başında mı beklememiz lazım , hiç anlamam o işleri
Milamoms Huma_kus34 yumuşatıcı kullanıyorum zararlarını okuduktan ve araştırdıktan sonra yıllarca hem para verip hemde nasıl kendimize zarar verdim diye üzüldüm naçizane tavsiyem kullanmayın kokmasin çamaşırlar ama kansorejen maddelerde maruz kalmayin
Moniza Milamoms annemde hayatta koymaz ama ben dayanamıyorum azcık anneme çekseymisim galiba .ama benim kullandığım çağır suyu yağ çöz yanında yumuşatıcı hafif kalır sanırım 😞
Silifkecilegimmisin Huma_kus34 Peros aldım en son, harika aşırı kalıcııı bir yumuşatıcı Esra Erol’un anlattığı kadar var👍🏻 Tavsiye ediyorum
Nihalkckbylm RedFlower_ yumuşatıcı deterjanin kopurmesini engelliyor diyordu annem belki ondan olabilir
Pol34 RedFlower_ bir de son 18 dakika dökmeyi deneyin. Annem hep öyle yapar buram buram kokar çamaşırları eşimin astımı olduğu için ben hiç kullanamıyorum yumuşatıcı
Azraadaa Huma_kus34 bunu bende çözemedim yemin ederim. Kayinvalidem ile makinam aynı. Kullandığımız deterjanlar aynı. O camasir assin mahalleden kokusu geliyor buram buram ben asayim bildiğin su kokusu. Hersey aynı yani. Sinir bozucu.
ASELAras48 Yumoş mavi çok güzel kokuyo eğer makine de sorun varsa durulamaya geçtiğinde ekleyin yumuşatıcıyı