Yaa bizim geçmeyen pişik oldu sadece meyve yiyor bu ana kadar asla pişik olmamıştı simdi de kaka yapar yapmaz değiştiririm yıkarım. Geçmeyen pişik alerjisi işaret eder neye alerjisi var anlamıyorum ki acaba benim sütüm ile süt ürünlerine mi alerji cikti bu aylar da fikri olan var mi