Benim bebeğim ayakları içe dönük olarak doğru yani pev ve şuan 6 aylık olduk özel ayakkabı kullanıyoruz tabi dogdukdan hemen sonra alcilama oldu her hafta değişen sonra kucuk bir ameliyat 3 hafta aralıksız alçı daha sonra ayakkabıya geçtik bu durumu yaşayan varmı kacincu aydan sonra gece kullanimi oldu yada daha sonraki süreçler nedir