Mirayikra Hanımlar selam 5 aylık bebeğim var ve nerden kaptık bilmiyorum eşim ben ve kızımın vücüdunda kızarıklar kabarıklar oluştu ve geceleri çok fazla kaşınma oluyor doktora gittik ve uyuz dedi losyon krem verdi ama fayda etmiyor bu durumu yaşayan oldumu?
Htcates Mirayikra merhaba canım bizde yaşadık ve çok kötü geçti 🥺Allah kimseye göstermesin öncelikle bütün eşyalarınızı 40 derece ve 60 derecede yıka sonra ütüle sadece kıyafet değil çarşaf yastık kılıfı hatta koltuk örtüsü varsa onları güzelcene ütüle öyle yerleştir bu birincisi ikincisi wilkinson diye bir krem var onu sürüceksiniz siz ve eşiniz sadece bebeklere uygun değil bunu sürülen 3 gün banyo yapmadan kalıcak üstünüzde bebek içinde doktor bana krem losyon ve şampuan önerdi biraz pahalı ama en iyileri bunlarda losyon bizde hiç bir işe yaramadı adınıda yazıcam
Htcates Mirayikra newderm diye bir krem losyon ve şampuan ve biraz sıcak su ve sert bir kese işe yarıyor önce kremini sür bir gece bebeğin üstünde beklet ertesi gün şampuanla sıcak su ve kesele duştan çıkınca losyonu sür öyle geçti ne denesem geçmedi böyle yaptım geçti çok şükür biz 3 ay çektik bu yöntemle iki hafta da geçti şükürler olsun 🤲sizede çok geçmiş olsun
Fatmaaliyar Ben yaşadım çok zor losyonlar hiç e yaramıyor biz dermovia diye Bi krem ve sampuan aldık 3 hafta kullandık öyle iyileştik
Crtaygl Wilkson pomadi saf vazelinle karıştırarak bebeğinize sürüyorsunuz tabi gece surup gunduz yikamalisiniz doktorumuz öyle demişti
Mirayikra Yaa losyonları kullanıyoruz ama hiç bir fayda görmedik iki tane losyon değiştrdi doktor kızımla bana aynı verdi dermovia eşime farklı verdi hiç bir azalma yokk evi baştan aşağı temizledik ama yok arındıramıyorız kendimizi