tugce_avci68 Doktor un yazdığı ve onun dışında 2 tane krem kullandim hicbir ise yaramadı sadece nemlendirci yarayı iyileştirmedi , bebegimi emziremiyordum artık kanıyordu hepsi süt yerine kan içiyordu resmen bebeğim tavsiye üzerine Garmastan pomat diye bir krem aldım aşırri iyi birşey gece sürdüm sabah emzirebildim artık bebeğimi iyileşene kadar her emzirmeden sonra kullandım çok şükür şu a yara olmuyor tamamen iyileştirdi ayırmıyorum yanımdan kremi çok çok iyi