Onhaziran1006 Kızlar abim almış yeğenim 6 aylık joell diye çakma bişey almış joie sanmış o da kırılmış ya 6 aylık çocuk daha neyse yeni güzel sağlam bişey arıyor ne önerirsiniz?
Kk41 Onhaziran1006 6 aylık olmus artık bastona ya da kabin boya geçebilir . Travel sistem rahat ama bagajlara zor sığıyor😩
Oldugugibibiri Onhaziran1006 ben inglesina trilogy kullanıyorum çok memnunum hem sağlam hem travel hem yağmurluk, ayak korumalığı vs kışa uygun. Ama fiyatını bilmiyorum şu an uçmuş olabilir
blue5 Onhaziran1006 ben chicco liteway kullaniyorum ama gecen e bebekte prego 2034 diye bir araba gordum sürüşü cok guzeldi.
Onhaziran1006 Kk41 baston da alıcak ama kışın olmaz ki baston onun yerine kaliteli bişey istiyor yıllarca kalsın diyor
Kk41 Onhaziran1006 Hmm o da doğru. Kraft most kullanıyorum ben memnun değilim . Kenarlarından koptu hemen
MinnakvLiva Casual cadillac çok memnunum özellikle kış ayları için traveli tercih ediyorum çünkü soğuktan çok iyi koruyor
sedaozan Onhaziran1006 yoyko kullanıyoruz biz 1 yıldır çok sağlam konforlu ama araba bagajlarına sığdırmak büyük problem tekerlekleri vs çok büyük ama yine de memnunuz