ikizannesi34 Kızlar 3 aylık bebek diş çıkarır mı ? Isırma isteği salya akıtma hafif ishal tüm belirtiler uyuyor elleri hep ağzında 🤦♀️ Siz diş çıkartma döneminde rahatlatmak için ne yaptınız lütfenn bilgi verin tükendiim
Minisinannesiii ikizannesi34 kuzenim çıkarmıştı 3 aylıkken diş kaşıma şeylerinden verin eline ben diş fırçası veriyorum onu baya seviyo
eylul19 ikizannesi34 belırtıler bır ıkı ay onceden baslıyor anca cıkarıyorlar.temız bır bezı sogutup oyle damaklarını kasıyabılırsınız.doktorunuz onerdıyse dıs granül u yada jelı kullanabılırsınız.rahatlatır
Sayayla ikizannesi34 3.aylıktı kızım 2 adet diş çıkardı şuan 4 aylığız aynı belirtiler vardı bizde ama ateş ve huysuzluk olmadı diş kaşıyıcıyı ağzına alıp kaşımayı bilmiyor daha ben genelde emziğiyle kaşıdım damaklarını
Asguney ikizannesi34 5,5 aylık olduk hala devam ediyor 2. Ayından beri🥺 ağız bezini karanfil suyuna batırıyorum buzluğa koyuyorum onu ısırınca epey rahatlıyor
ikizannesi34 Minisinannesiii ama daha tutup dişini kaşıyacak durumda değilki çocuk nasıl yapıyormuş acaba?
Minisinannesiii ikizannesi34 benim oğlan 17 aylık ona tutturuyorm da onu dedim siz tutun elinizle zeytinyağına karanfil filan ezip sürülüyo ama sizinki baya küçük olurmu ki bilmem