Deletedmom_41 ben 34 yaşındayım :) inan ki yıpranmana vaktin kalmıyor. Eşim de bende bu sefer anne baba olduğumuzu anladık. Çünkü ilk bebek de acemilik bir yandan,düğün borcu,ev borcu öde mecburi çalışmak zorundaydık. Borç ödiyeceğiz diye o telaşla anne baba olmayı bilememişiz. Şimdi çok şükür sadece eşim çalışıyor ve ben iki çocuğumlada doyasıya ilgilenebiliyorum. Şimdi anladık asıl anne baba olmak nedir.