bussraozturk zeynep8721 bizde öyleyiz 3 buçuk aylık oğlum var şu anda ikinci defa antibiyotik başladık 1 ay sonra sünnet ettircez inşallah sünnetten sonra geçer diye dua ediyorum. Kızlarda nasıl geçer bilmiyorum açıkcası ama inşallah bir an önce geçer🙏🏻🙏🏻
eylul19 zeynep8721 2 kere atlattık.ben her kakadan sonra yıkamaya basladım poposunu o günden berı tekrar etmedı.en ıyı temızlemek yıkarayarak oluyor.pamukla sıldım hep hala sılıyorum ama sonrasında yıkıyorjm ılla.kopuk banyosuda yaptırma demıstı doktorumuz