Meneksehatat Kemalcim anesteziki istiyorlar yoksa bu kadar endise etmicem hic aglatmadim bile bebegimi bu gune kadar 45 dk ağlayıp ayiliyo diyorlar
birmelekannesiiiiii Meneksehatat uyanık çekildi 10 dakika bişey sürüyor hic sıkıntı etmene gerek yok canım
Emine1532 Meneksehatat bence sonradan vah tüh dememek için yaptırın en azından içiniz rahat eder benden istwseydiler yaptırırdım bende bera testi rop muayenesi hepsini yaptırdım
FatmaKrbkl Meneksehatat küvezde de çok kısa bi süre kalmış aslında bilmiyorum size sadece kontrol amaçlı deniliyorsa en doğru kararı siz verirsiniz 🙏
melissaonay Meneksehatat Bizden de kalp ekose istemişlerdi 4. Ayında ama çektirmedik zaten sürekli ay kontrolümüz oluyor çok şükür bir sıkıntımız yok 🥰🥰
Meneksehatat melissaonay bnde mr cektirmicem suanlik. Allah korusun bi sıkıntı görülürse yaptırırım dedim