OzlemCann Kuzlar ya gum diye ses geldi oglum dustu cok agladi kafasinin yan tarafi sisti hemen ama cok uykusu vardi uyudu simdi cok korkuyorum napmam lazim
Suflee OzlemCann gecmis olsun. Benimde oglum besikten dusmutu 10 aylik. Cok sukur sadece basi sisti onun disinda birsey yasamadik
Samiye OzlemCann korkma birsey olmaz allahin izniyle kalbini ferah tut. Benim oğlum hep düşüyor oda alıştı artık düştüğü yerde uyuyup kalıyor:))
OzlemCann ArassMoms ya cok uykusu vardi off vabasiyla uyuya kalmislar birde bebegim var 2 aylik ben onunlanilgilenirken oldu cok uzgunum
ArassMoms OzlemCann "“Soğuk kompres uygulamak, deri altı kanamasını durdurur ve morluğun ilerlemesini engeller. Kusma ve bilinç değişikliği olmuyorsa ilk 4 saat süreyle evde uyutmadan, gözlenebilir.”" Yazıyor bide düştüğü mesafe önemliymiş