tazeanne97 Merhaba anneler bebeğim şuanda 4 buçuk aylık ve ilk bebeğim olduğu icin kafam çok karışık meyve emziğiyle biseyler vermeye , tadımlara ne zaman başlamalıyım ? Siz kaçıncı ayda nasıl vermeye başladınız bilgilendirirmisiniz lütfen
Humus tazeanne97 bence yemek olarak degılde meywe emzıgınde yalamasında sprun olcagnı sanmıyorum. Zaten oyuncakları ellerını yalıyırlar. Ilk bebegıme 6 aya kadar hıc bısey wermedık cok pısmanım. Ikıncı bebegım 4 aylık uygun olan seylerden bır ıkı kere yalatıyorum. Yedırmıyorum. Baska tatları bılsın dıye. O yuzden meywe suzgecı hem dısını kaşımak damakları ıcın ıyı hemde tat aldıkca dahada ıyı olur.
minikbabyy tazeanne97 armut elma şeftali gibi meyveleri verebilirsiniz bence çok olmamak kaydıyla bi sorun olcağını sanmıyorum
GamzeBaz tazeanne97 ben 4 Ayda ek gıdaya geçtim doktorumuzun önerisiyle seni emiyorsa hiç riske atma 6 ayı bkle