Geçmiş olsun. Ben 4 aylık hamileydim covid oldum. Bol ateşli boğaz ağrılı mide bulantılı bi şekilde. İlaç parol dışında kullanamıyosun tabi. Ateşi düşürüyor en azından. Ama bebeğin için endişelenme bebeğe geçmiyor plesanta onu koruyor. Bende çok korkmuştum araştırdım doktorumuza sordum. İki haftada atlattım ben ilaç alamadığım için daha uzun sürdü tabi. Ama bol bol meyve ye. Suya atılan bağışıklık güçlendirici vitaminler var onlardan al iyi geliyor.