Seri doğumdan sonra haftalık kontrolümüz vardi doktor dedi " 1 ay olduktan sonra kalca cikigina baktirmayi ihmal etme dedi. Bana 45 gün yada 65 gün falan demedi. 1 aydan sonra yaptır dedi. Saglik ocağında da 1 ay aşısını olduğumuzda ebe dedi kalça cikigini yaptir sonucunu bizede getir göreyim dedi. Ama burda kafam karıştı simdi .