biryavuzkusu Kızlar merhaba ben şarjlı süpürge almak istiyorum da robotum var normal süpürgem var bide dyson almak istiyorum eşim abartıyorsun diyor😂 dyson kadar para vermezsem belki ikna edebilirim. Daha uygun fiyatlı öneriniz var mı. Philips düşündüm ama bazı yorumlar kafamı karıştırdı.
Marianne biryavuzkusu aynı benim kafa. dikey süpürge alsam, performans iyise, normal süpürgeyi satmayı düşünüyorum. robot süpürgeyi kullanamıyorum. çocuk biraz büyüyünce belki
Asyaveannesi04 biryavuzkusu ben dyson aldım çok memnunum arkadaşım bosh serie 7 kullanıyor dikey süpürge oda çok memnun
neslicanben biryavuzkusu benim evde de fakir normal süpürge,fantom dikey süpürge vardı hiç tatmin etmediler gittim dyson aldım 😂 iyi ki de almışım elim oldu resmen. Normal süpürgeyi hiç açmıyorum.
Biskrem biryavuzkusu 😁 robotun yeri ayri kablolu ayri,kablolu dik ayri ve kablosuz dik ayri( 4 supurgeli ben). Kablosuz dik xaiomi g10 kullaniyorum,oldukca pratik evim buyukve sarj sorunu yaşamıyorum,bi kablolu gibi supurdugunu iddia edemem ama robota bakarak cok cok iyi,
biryavuzkusu Marianne ya benim iki çocuğum var biri 4 yaşında biri 5 aylık. Biri heryere oyuncal atıyor diğeri yerlerde. Oyuncakları kaldırmaya fırsatım olmuyor bazen o zamanda robotu çalıştıramıyorsun. İşte ne bilim kararsız kaldım çok
biryavuzkusu neslicanben bendede var ondan ama benimkinin makinesi uç kısmjnda koltuk altlarına falan girmiyor 200 liraya almıştım zamanında birde kablolu. Tak çıkar tak çıkar yıldım 😂
biryavuzkusu Biskrem bende bunu alırsam 4 süpürgem olacak 😂 kimin evinde 4 süpürge var diyor eşim hemen yorumu göstereyim🤣🤣
MinnakvLiva biryavuzkusu bende beş tane vardı anneanneme verdim bir tane bir taneside bozuldu şimdi alıcam inşallah dört tane olacak yine 😂😂
MinnakvLiva biryavuzkusu xiaomi viomi a9 👍🏻 Dysonı olan arkadaşlarıma o kadar pahalı olmasına gerek yokmuş dedirtti 😹 şimdi anneme vereceğim benimki zamlandığı için dyson düşünüyorum nerdeyse aynı fiyat
biryavuzkusu MinnakvLiva xiaomide batarya garantisi yokmuş galiba bir arkadaş öyle demişti. Ve bataryası neredeyse makineyle aynı fiyatmış diye duydum
MinnakvLiva biryavuzkusu ben xiaomi aşığı olarak 😹 ekim 2020den beri robotunu kullanıyorum bu senede dikey süpürgesini aldım bataryayla ilgili hiç sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum gerçekten çok güçlü bir makine çok çok uzun araştırmalar sonucu almıştım halıları kaldırıyor süpürürken çok iyi gerçekten
biryavuzkusu neslicanben napcan bacım evde ne işimizi kolaylaştıracaksa istiyoz adamlar anlam veremiyor 😂
Meltemcs Kesinlikle sadece dyson alın başka hiçbirşeye ihtiyaç duymayacaksınız. Zaten her an elinizin altında olduğu icin ev kirlenmiyor bile ve halıların gerçekten ciğerini söküyor diyebilirim. Hergün o evden halılardan cıkan toza kire insan şaşıyor. Eve dyson girene kadar resmen pislik icinde yasıyormusuz dedim. Ki her hafta kadın gelmesine rağmen.
biryavuzkusu Meltemcs robot içinde bi ara aynı şaşkınlığı yaşadık 😂 heralde dyson alacağım para vermişken biraz daha verip ömürlük birşey alayım. Çünkü ben elektronikte şanssızım bütün aksilikler gelir beni bulur🤣
mrana biryavuzkusu mielleninki kullanıyorum bir senedir çekim gücü çok iyi kablolu süpürgem philips ondan daha iyi süpürüyor ama başlığı cok büyük her yere kolay girmiyor
Begummm95 biryavuzkusu benim eşimde dysona gereksiz para diyordu, taki alana kadar , :dysonv10 var elimizde şuan , her gün aldığıma şükrediyorum, kesnlkle kablolu ağır süpürgeye gerek kalmadı, eve abla çağırıyordum onu bişe çağırmıyorum artık
Solina Ben de aynı durumdayım.robot süpürge sandalye indir kaldır yorucu gelmeye başladı.kablolu süpürge sevmiyorum.Philipsle dyson arasında uçurum olacağını düşünmüyorum.Ama dyson bu işte bir numara.bence almışken dyson alın bütçeniz varsa.