Canselheves Kızlar 2 ay 5 günlük oğlum var beni tanıdığını sevdiğini nasıl anlıyabilirim okb hastalığım yüzünden sadece 40 gün emzirebildm ilç içtgm için emmiyor dıye beni tanımaz bilmez dıye korkuyorum :(
ikizprensesannesi Canselheves canım hiç emziremeyen anneler var ve şükür ki siz 40 gün dahil emzirmissiniz ve bir bebek annesini anne karnından itibaren sesinden tanıyor değil tanımamak lütfen böyle düşünüp kendinizi boşuna üzmeyin tabiki tanıyor ve kökünüzü sesinizi ona dokunuşunuzu bakısınızı ten temasınız herşey bunlar da bir bebek anne bagı arasında yeterli ve birçok seyler var canım 😊🙏
hepbahar123 Kız hic olur mu öyle şey bi bebsgin anneden baska kime ihtiyacı olur . Tabiki de ölüp bitecek senin var diye gerçi babacı da oluyolar😁 ama size kahkaha atmaları bi anlamli başlasın bak sevgiye o zaman
ikizprensesannesi Canselheves yok canım sonuçta herkes emziremıyo şartlar el vermiyor gönül ister emzirme ama olmayınca olmuyor canım buna takılma sen bebeğinle bol bol ten teması kur koynuna al yat kokla sev öp olsa yüzünü gözlerine bakarak uzun uzun ninniler söyle o seni dünyaya gelmeden tanıyan bebeğin seni sevmeme gibi tanımama gibi ihtimali olamaz birkere kan çeker derler canım anasın sen ana 🥰🙏