Emirasaf08 Kızlar oğlum 8.5 aylık öksürüğü için sağlık ocağına gittik antibiyotik verdi oda alerji yaptı ağzı hep yara oldu 2 gündür de bir sprey kullanıyorum hiç faydası olmadı başka ne yapabilirim nasıl geçer yemek felan yiyemiyor 😒
Palestinianbride Emirasaf08 ah kuzum yaaa benim çok çıkar ben bile dayanamıyorum :( çok geçmiş olsun dediğim gibi bendede olduğu için ben hakiki nar ekşisi sürerim hep öyle geçer sizede acil şifalar diliyorum Allahtan umarım tez vakitte iyi olur miniğiniz
Aylinn Emirasaf08 oglumdada olmuştu sil yanağında ic tarafta Allahım o nasıl birşey di fındık kadar açıklık vardı ve bide ateş çok yaptı doktor bi küçük krem verdi toprak gibi aynı şükür geçirdi 5 günde rabbim yardımcın olsun
Devushka Emirasaf08 canm bende de aft vardı ağzımda oralaft diye bi krem verdi drum ağız içine sürülüyor bi gece se kurutmuştu yaraları ama bebek için eczacıya yda dr una danış belki onada iyi gelir geçmiş olsun çok
Emirasaf08 Palestinianbride saol cnm teşekkür ederim nar ekşiside bebeğe olur mu ki bilemedm Emirasaf08
Palestinianbride Emirasaf08 kafana yatmazsa kullanma kuzum ben zararsızda denilse ilaç karşıtıyım biraz o yüzden hep doğal yollardan denerim yalatacak kadar vereceksin zararı olacağını düşünmem ama sen daha iyi bilirsin tabiki:) tekrar geçmiş olsun
16102018 Benim bebeğim de sebepsiz Yere ağzında yaralar çıktı ama pamukçuk değil dedi doktor geçmezse gel dedi bebekler için kullanılabilen aflora diye sprey aldım tavsiye üzerine geçirdi hepsini zararsız canım
Emirasaf08 Aylinn 😒ayy evet aynı iç yanaklar komple bembeyaz oldu dili açıldı nasıl dayanıyor bilmiyorum
16102018 Emirasaf08 bir de ek gıda alıyorsa mutlaka sonrasında zorla da olsa su vermelisiniz ağzının içinin temizlenmesi için
Emirasaf08 Aylinn ates olmuyor çok şükür kontrol ediyorum sürekli ama geceleri sürekli uyanıyor başında duruyorum hep pışpışlanarak uyuyor sabaha kadar
Aylinn Adakizim yanlış hatırlamıyorsam oydu kil gibi yapışkan bi krem değişik bi tadı var kaygan oluyor elim değince
Aylinn Adakizim yanlış hatırlamıyorsam o kremdi kil rengi değişik bi tadı var ele degince kaygan oluyor