Bizim bebikte sarılık oldu ben o dönemlerde emzirdikten sonra sütümü bebek kaşığına sağıp sağıp içirdim 😂 baya bildiğiniz elimle kaşığa sağıp verdim sağıp verdim her emzirme sonrası yaptım bunu hem o yağlı sütü almış oldu hem karnı doydu . Deneyin mutlaka sarılığı düşecektir , biraz geç düşüyo yenidoğan sarılığı panik yapmayın geçer inşallah , geçmiş olsun 🌸