Eşim cuma gününden beri korona ben evde maskeyle geziyorum ama çocuklarım küçük olduğu için takmıyorlar😑 Eşimde şuan hiç bir belirti yok geçti diyo cuma günü geri iş başı yapacak bizim gibi olan var mı belirti yoksa hastalık geçmişmidir bilgisi olan yazarsa çok sevinirim ❤️